Inget solande eller poolbadande för mig...

/
2 Comments
...blev det i helgen för mig. Det var för kallt helt enkelt. Jag tror att det bara var runt 28-29 grader igår. Hur skall jag då kunna lägga mig i bikini nere vid poolen och frysa?!!

Istället hade jag storstädning hemma och sedan kom sambon hem till kvällen (från jobbet) och åt middag på restaurang Arizmendi vid Plaza Tirso de Molina 7. Det blev lustigt nog lite av en repetition av vår middag förra helgen med ungefär samma maträtter. Men gott var det.

 


Och jag var duktig och höll mig borta från allt som heter kolhydrater eftersom jag nu är helt såld på att äta enligt LCHF. Okej, lite fuskade jag i och med att jag åt marmeladen till osten och drack både rödvin (fast det var väl tillåtet tror jag), en liten, liten chupito (shot) pacharánlikör och sedan två drinkar efteråt (vodka och apelsinfanta, som kanske inte var lika tillåtna). Men brödet och pommes höll jag mig ivarje fall ifrån!




You may also like

2 kommentarer:

  1. Haha här klagar jag på runt 20 grader och känner mig lite dum ;-)

    SvaraRadera
  2. Ha, ha...ja 20 grader är inte speciellt varmt. :-)

    SvaraRadera